Saturday, October 1, 2011

Convokesyen Masterskill 2011


Assalammualaikum Semua...

Actually agak lame jugak aku dah tak update blog nie... Busy dgan keja la awak...  Bile dah keja nie, takde mase nak meng-update, lagi2 nak update blog nie.   Tapi hari nie (2 October 2011), Finally aku dapat jugak nak meng-update blog yang diberi name " Just A Simple Blog". Haha. Ok tak Tagline aku nie.. Tagline Simple je la... (Senang awak semua nak ingat). Aiiissshh...


Kali nie aku nak update Picture Convokesyen Cousin aku nie.  Baru Convo Semalam dekat PICC PUTRAJAYA .  Nie la cousin aku yang aku paling rapat, ye ar umur pun same je (21 Years old skunk nie)...  Im really proud to you cousin cause you already finish study.  Saat-saat yang di tunggu selama ini akhirnya tiba selama menunggu selama 3 tahun lamaya.  Tak nak bercerita panjang lebar, jom roger picture yang menarik nie.. Check it Out.. =)
 


























No comments:

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...