Saturday, May 22, 2010

Semalam Di 7 Eleven..=)



Semalam aku pergi kedai 7 Eleven nak beli minuman “slurp”, masa nak beli minuman 2, ternampak pulak majalah MASKULIN, tanpa membuka isi kandungannya, aku terus ambil dan bayar…hehehe…. Majalah nie merupakan majalah yang aku sangat minat nak baca & the first magazine yang paling banyak aku beli…. Setiap keluaran, saya tidak pernah “MISS” nak beli… hehehe…..

Saya minat baca majalah nie sebab mempunyai pelbagai informasi daripada "Personaliti," "Ketrampilan+Kesihatan", "Kerjaya", "Motivasi" dan "Hiburan" serta "Santai.".. kebanyakkan isu-isu dan informasi yang terdapat dalam majalah MASKULIN ini asalah berkaitan dengan kehidupan seorang lelaki. Setiap keluaran yang diketengahkan up-to-date dan tidak sering berulang….

Banyak tips-tips yang boleh dipelajari serta diikuti, contohnnya:

  • Stail pemakaian
  • Pengayaan rambut
  • Penjagaan diri
  • Penjagaan muka
  • Tips fitness
  • InformasiTrend semasa
  • Kesihatan
  • Seksologi
  • Grooming
  • Dekorasi
  • Bujang di dapur
  • Dunia Auto
Selain itu juga, terdapat ruangan "JENAKA" yang agak lawak jugalah. Hahahahaaha

Apa yang membuatkan saya minat sangat nak membaca majalah ini adalah ruangan "KERJAYA". Dalam ruangan nie, saya dapat mempelajari cara-cara nak memulakan perniaagaan, etika semasa kerja, serta macam mana nak kekalkan prestasi dalam pekerjaan.
Majalah ini juga kita boleh memberi komen-komen ataupun cadangan yang akan diterbitkan setiap keluaran...

Disamping itu juga, terdapat ruangan yang saya tersangat suka iaitu ruangan “CINTA” dimana banyak tips-tips yang dapat diikuti demi untuk memperkukuhkan lagi hubungan cinta seseorang pasangan serta ruangan "RONA KEHIDUPAN". Tips-tips nie agak berguna juga untuk saya, menjadi seorang lelaki yang romantic....HahahhHahhHaaha..Just Kidding..

Akhir sekali, apa yang menarik minat saya untuk membelinya setiap bulan ialah informasi yang "Always Fresh", "Mantap", "Hebat", "Memenuhi Cita Rasa" saya mahupun semua pembaca, serta banyak idea-idea yang "Bernas lagi Padat+Nice"….hehehehehe

P/s: Kepada yang belum dan tak pernah menbaca buku maskulin, belilah k, sebab banyak informasi yang akan anda dapat, dan tak rugi membelinya. “Majalah MASKULIN Syiok Giler”….

1 comment:

MuHaMMad JaiMeH =jayjay= said...

"MASKULIN always the best"

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...