Monday, May 24, 2010

CC oohhh CC…….=)



CC? Disitulah tempat yang selalu saya pergi, nak cakap selalu pergi 2 taklah jugak, tapi tempat 2 saja yang okey+selesa nak lepak… HahahahaHaa…. Lepak dengan adik sambil sembang-sembang dan semestinya online .. hahaha…. Tapi selalu saya sorang saja yang pergi, nak bawa adik takde duit pulak… hehehehe…. Selalu online kat CC “3 MUSKETERS”… CC yang teramat selesa, Aircond sangat kuat(Macam kat office beb), kerusi ada Kusyen, PC LCD pula 2, kira yang terbaik tempat CC yang pernah saya pergi… Selain itu juga, Apa yang menarik minat saya pergi CC 2, harga yang murah jugalah… Sejam=RM2, 2 Jam=RM4, dan Package 3 Jam=RM5.. Selalu saya ambil Package, ye ar murah dan lama nak on9… hehehehehe…Takde CC yang lagi Best selain “3 MUSKETERS”…

=Syiok online kat CC “3 MUSKETERS” nie, selesa+seronok…CC yang Terbaik Wo…. =)



No comments:

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...